Header voorbeeld twee fotos

Doneren

Met jouw hulp kunnen we leprapatiënten zo vroeg mogelijk blijven opsporen. Lepra lijkt weinig meer voor te komen, maar vele duizenden mensen in Afrika, Azië en Zuid-Amerika hebben er nog dagelijks mee te maken.

Verhalen van leprapatienten

Verhalen van (ex-) leprapatiënten >>

Jij kan er wat aan doen

De Leprastichting werkt aan een wereld waarin lepra niet langer levens verwoest. We hebben met ons werk al heel veel mensen bereikt, maar zolang er elke 2,5 minuut nog een nieuwe leprapatiënt bij komt, moeten we doorgaan. Jij kan ervoor zorgen dat dit aantal daalt. Met jouw bijdrage kunnen we meer mensen opsporen, behandelen en helpen met revalideren.

Automatische afschrijving

Je kunt de Leprastichting machtigen om een bedrag van je bank- of girorekening af te schrijven. Deze manier van werken is efficiënt en kostenbesparend. Je geeft de Leprastichting opdracht om je gift periodiek van je bank- of girorekening af te schrijven. Dat kan per maand, kwartaal, half jaar of jaar. De machtiging kan je op elk gewenst moment wijzigen of stopzetten, ook telefonisch. Donatiebutton2

Eenmalige donatie

Vanzelfsprekend kan je de Leprastichting ook eenmalig steunen. Je kan je bijdrage storten op giro 50 500 ten name van de Leprastichting te Amsterdam, of direct online doneren.

IBAN: NL84 INGB 0000050500
BIC: INGBNL2A

Hoe wordt je donatie besteed?

Zo wordt je donatie besteed euro

Zo wordt je donatie besteed >>

Madagascar water halenJaarverslagen >>

Projecten footerLeprastichting projecten >>