Mahendra en zijn oma knuffelen

Grote giften: Help lepra de wereld uit

De Leprastichting werkt samen met mensen zoals u aan een wereld waarin lepra niet langer levens verwoest. We hebben al veel mensen kunnen helpen - lepra is in 50 jaar voor 55 procent teruggedrongen. Maar als we nu zouden stoppen met ons werk, zijn we binnen de kortste keren weer terug bij af. Met uw bijdrage kunnen we meer mensen opsporen, behandelen en helpen met revalideren. U kunt er wat aan doen – helpt u mee?

Bij grote giften van 1000 euro en meer gaan we graag met u in gesprek om de mogelijkheden met u door te spreken, zoals bijvoorbeeld het nalaten van uw gift in een testament, periodieke schenking, aan een specifiek project of thema. Daarnaast houden wij u graag op de hoogte van de resultaten van uw gift.

Geven als bedrijf, vereniging of stichting

Ook als bedrijf, vereniging of stichting is het mogelijk om het werk van de Leprastichting te steunen. Samen kunnen we het verschil voor leprapatiënten maken. U kunt op verschillende manieren een gift doen die aansluit op uw wensen. Liever de Leprastichting steunen op een andere manier? Ook hierover gaan wij graag met u in gesprek.

Direct doneren

Wilt u liever direct een gift doneren zonder persoonlijk contact? Dat kan snel en eenvoudig via onze website >>

Of geef op giro 50500 / IBAN: NL84 INGB 0000 050 500

Meer informatie over ons leprawerk