Nalaten header vrouw met haar gezin in Brazilie

Giften uit testament

Alle giften uit testament worden bijzonder gewaardeerd.

Erfenisdossier

Wilt u een overzicht van uw bezittingen en wensen voordat u de stap naar de notaris maakt? Of vindt u het prettig om uw abonnementen, automatische betalingen en verzekeringen op een rijtje te zetten, zodat uw nabestaanden hier straks niet naar hoeven te zoeken? U kunt nu gratis en geheel vrijblijvend een papieren erfenisdossier in boekvorm aanvragen. Het erfenisdossier is een handige invullijst met in totaal twintig categorieën. Het is geen officieel testament; daarvoor verwijzen wij u naar de notaris.

Erfenisdossier: gratis voor onze donateurs

Vraag gratis en geheel vrijblijvend ons papieren erfenisdossier in boekvorm aan via het online formulier hiernaast. Óf vraag het dossier aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 020-5950500.

Informatie over het opnemen van een goed doel in uw testament

Meer informatie kunt u opvragen bij de belastingdienst of het Nederlands Notariaat. Natuurlijk willen wij u hier ook graag over informeren! U kunt ons bereiken op 020–5950503 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Goede doelen zijn sinds 1 januari 2006 geheel vrijgesteld van erfrecht. U kunt een vast bedrag (legaat) of een gedeelte van uw vermogen (erfstelling) nalaten. Dat hoeft niet altijd geld te zijn, maar het kan bijvoorbeeld ook een waardevol voorwerp of zelfs een huis zijn.

Regel uw nalatenschap eenvoudig online nutestament logo

Denkt u erover om een legaat (vast geldbedrag) aan ons na te laten? Of wilt u Leprastichting benoemen als erfgenaam? Wij werken samen met NuTestament. Daar regelt u eenvoudig online, voor een vast laag bedrag en in uw eigen tempo, een testament. Ontdek hoe het werkt op www.nutestament.nl

Hoe wordt je donatie besteed?

Zo wordt je donatie besteed euro

Zo wordt je donatie besteed >>

Madagascar water halenJaarverslagen >>

Projecten footerLeprastichting projecten >>