Word ambassadeur header Peter Euser

Word ambassadeur!

Draagt u de Leprastichting een warm hart toe? Wilt u zich actief inzetten voor een wereld zonder lepra? Word dan ambassadeur en help ons doel te bereiken!

Onze ambassadeurs

Leprastichting ambassadeurs >>

De Leprastichting is op zoek naar enthousiaste ambassadeurs! Eén persoon kan het verschil maken. Ook u! Als ambassadeur vertelt u in uw eigen netwerk (familie, vrienden, buurt, school, sport, kerk) wat de Leprastichting allemaal doet en hoe anderen kunnen meehelpen in de strijd tegen lepra. Ook zet u waar mogelijk fondsenwervingsacties op. Dat mag van alles zijn, zoals een veiling, loterij, diner, marathon of een braderie.

Onmisbaar

U krijgt van ons alle informatie en materialen die u nodig heeft. Hoe meer mensen we kunnen bereiken, hoe meer leprapatiënten we kunnen helpen. Onze ambassadeurs zijn onmisbaar.

Aanmelden en meer informatie

Hebt u interesse om ambassadeur te worden? Stuur ons dan een e-mail met uw gegevens (naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum) naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor vragen of meer informatie kunt u ons bereiken op: 020-5950500.

Ambassadeur verhalen

Footer verhaal peter

Maak kennis met ambassadeur Peter >>

Footer videos ambassadeursKijkje achter de schermen >>