Header projecten pagina

Lees hier meer over onze projecten

Projecten Nigeria Projecten Mekong Projecten Nepal
Projecten indonesie Projecten Brazilie Projecten India
Projecten Mozambique Projecten wetenschap en innovatie Projecten lobby en pleitbezorging

Projecten uitgelicht

Droomproject banner Droomproject: Stop Leprabesmetting!

Het is onze droom om de besmetting met lepra te stoppen, zodat lepra niet langer levens verwoest door handicaps en sociale uitsluiting. Het was onmogelijk om lepra vast te stellen en te behandelen voordat de eerste symptomen zich vertonen… tot nu toe! Voor een definitieve wereldwijde doorbraak zijn vroege opsporing en een preventieve behandeling gedurende de incubatieperiode cruciaal. Lees meer >>

Project Berani Arry in Papoea

Project Berani bereikt ontoegankelijke gebieden in Papoea

Veel Papoea’s leven onder moeilijke omstandigheden in afgelegen, ontoegankelijke gebieden. Hierdoor is het werk van de Leprastichting in Papoea op zijn minst uitdagend te noemen. Lees verder >>